Arçelik Türkiye garantisiyle hizmet veren Oliz; Arçelik ve Beko’nun web ve fiziki mağazalarından yapacağın alışverişlerde, satış sonrası hizmetlerde ve de onlarca kategoride hizmet veren seçkin markalarda ekstra indirim ve avantajlar sağlayan bir fırsat uygulamasıdır.
Evet, Oliz bir Arçelik Türkiye oluşumudur.
Hayır. Oliz’i indirmek ve avantajlarından yararlanmak için herhangi bir ek ücret ödemene gerek yok. Oliz’in ücretli hizmet ve ayrıcalıkları uygulama içinde ayrıca belirtilir.
Oliz aidat sistemi ile çalışan bir uygulama değildir.
Hayır. Oliz ayrıcalıkları, Arçelik & Beko mağaza alışverişlerinle sınırlı değil. Oliz’i indirerek seni bekleyen pek çok fırsattan yararlanabilirsin.
Oliz’i App Store ve Google Play aracılığıyla iPhone veya Android telefonuna ücretsiz olarak indirebilir; uygulamayı indirdikten sonra GSM numaranı ve diğer bilgilerini girerek uygulamayı kullanmaya başlayabilirsin.
Google Play ya da App Store’a girip arama bölümüne Oliz yazarak uygulamamızı telefonuna indirebilirsin.
Oliz’i indirebilmek için App Store veya Google Play üyeliğinin olması gereklidir. Üyelik işlemlerini App Store veya Google Play web siteleri üzerinden gerçekleştirebilirsin.
Oliz’i tüm Android 6 ve iOS 14 ve üzeri işletim sistemli cep telefonlarında kullanabilirsin. Oliz bir mobil uygulama olduğu için bilgisayar, tablet gibi cihazlarda kullanılmamaktadır.
Hayır, bir telefon numarasıyla yalnızca tek bir üyelik oluşturabilirsin.
Oliz, kişiye özel bir uygulamadır ve kullanıcının ihtiyacına göre ön plana çıkarılan avantajlar, kişinin uygulama içerisindeki hareketlerine göre özelleştirilir. Bu yüzden tüm Olizlilere, uygulamalarını yalnızca kendilerinin kullanmasını tavsiye ederiz.
Müşteri Hizmetlerimize 7/24 ulaşabilir, 0850 210 0 888’i arayıp 8’i tuşlayarak uygulama hakkında destek alabilirsin.
Bizimle destek@oliz.com.tr mail adresimiz aracılığıyla iletişime geçebilirsin.
Yaşadığın teknik sorunu, teknikdestek@oliz.com.tr mail adresimize ekran görüntüsüyle birlikte mail atabilirsin, ilgili ekibimiz en kısa sürede dönüş sağlayacaktır.
Hesabım ->Profil Bilgilerim menüsü altından Oliz üyeliğini iptal edebilirsin.
Arçelik mağazalarındaki alışverişlerinde, uygulama içinden karekod oluşturarak ya da altındaki şifreyi ödeme esnasında satış temsilcisine ileterek indirimden yararlanabilirsin.
Online alışverişlerde ise karekodun altındaki şifreyi ödeme adımındaki ‘’Oliz Kodu’’ alanına girerek indirimden faydalanabilirsin.
Beko mağazalarındaki alışverişlerinde, uygulama içinden karekod oluşturarak ya da altındaki şifreyi ödeme esnasında satış temsilcisine ileterek indirimden yararlanabilirsin.
Online alışverişlerde ise karekodun altındaki şifreyi ödeme adımındaki ‘’Oliz Kodu’’ alanına girerek indirimden faydalanabilirsin.
İlgilendiğin kampanyanın detayına girdikten sonra “Kampanya Kodunu Al” butonuna basarak kodu kopyalayabilir, kampanya şartlarına göre markanın web sitesinde ya da tanımlı mağazasındaki ödeme aşamasında bu kodu kullanarak indirimden faydalanabilirsin.
Kampanya geçerlilik süresi boyunca ilgili kampanyanın detay sayfasından kampanya koduna ulaşabilir ya da Hesabım> Katıldığım Kampanyalar sayfasından tüm kampanya kodlarını görüntüleyebilirsin.
Oliz uygulamasındaki “Olizli Markalar” menüsünden, ayrıcalıklı olduğun marka ve kategorileri görüntüleyebilirsin.
Oliz karekod; Arçelik & Beko mağazalarından yaptığın alışverişlerdeki seçili kampanyalarda geçerli, sana özel indirim kodunu üretmemizi sağlar. Oluşturulan kodu ödeme esnasında satış temsilcisine ileterek indirimden yararlanabilirsin.
Oliz’li markaların kampanya detay sayfalarında, kampanyanın ve kupon kodunun geçerlilik tarihini görebilirsin.
“Karekodu Yenile” butonuna tıklayarak yeniden kod/şifre oluşturabilir, sorun çözülmezse teknikdestek@oliz.com.tr adresine ekran görüntüsünü ekleyerek mail atabilirsin.
Evet. Uygulama içerisinden aynı anda Olizli tüm markaların kampanyalarına katılabilirsin.
Hayır, birleştirilememektedir.
İlgili firmanın çağrı merkezi kanalları aracılığıyla aşağıdaki bilgileri paylaşmanı rica ederiz.
Kişisel verilerin işlenmesine ilişkin bilgilere Kişisel Verilerin Korunması kısmından ulaşabilirsin.
Kişisel bilgilerini gerekli güvenlik önlemlerini alarak saklıyoruz.
Kişisel verilerini aydınlatma metninde belirtilen amaçlarla mevzuata uygun şekilde işleyip aktarıyoruz. Bu sırada gerekli tüm güvenlik önlemlerini alıyoruz.
Bildirim ayarlarını istersen uygulama içerisinden, istersen telefonun ayarlar bölümünden Oliz uygulaması ayarlarına girerek değiştirebilirsin.
Kullanıcı sözleşmesine buradan ulaşabilirsin.
Aydınlatma metnine buradan erişebilirsin.
01.01.2023 sonrası aldığın, Oliz’e kayıtlı telefon numaran ile montajı yapılmış ve garantisi devam eden Arçelik, Beko, Grundig, Altus markalı ürünlerini ekleyebilir, ürünle ilgili temel bilgileri ve garanti süresini takip edebilirsin.
01.01.2023 sonrası aldığın, Oliz’e kayıtlı telefon numaran ile montajı yapılmış ve garantisi devam eden Arçelik, Beko, Grundig, Altus markalı çamaşır makinesi, bulaşık makinesi, kurutma makinesi, derin dondurucu, buzdolabı, soğutucu, fırın, klima, kombi, ocak, ankastre ve televizyon ürün gruplarına ait cihazlarını Oliz’ e ekleyebilirsin.
Sahip olduğun Arçelik, Beko, Grundig, Altus markalı ürünlerden herhangi birini Oliz’e ekleyebilmek için aşağıdaki şartları sağlamalısın;
Ürünün yukarıdaki şartların hepsine uymasına rağmen Oliz’de gözükmüyorsa destek@oliz.com.tr mail adresinden bize ulaşmanı rica ederiz.
Oliz’de sadece Arçelik, Beko, Grundig ve Altus markalı ürünlerini görüntüleyebilirsin.
Cihazlarım kısmına eklediğin ürünlerin için Oliz üzerinden ek garanti alabilirsin.
Diğer ürünlerin için Arçelik çağrı merkezi, Arçelik yetkili satıcı ve servisleri ile iletişime geçebilirsin.
Ürününün garanti başlangıç tarihine göre +2 yıl ya da +4 yıl ek garanti satın alabilirsin.
Oliz içerisinden ürünün için alabileceğin ek garanti süresi ve diğer detaylara ulaşabilirsin.
Fatura tarihi itibariyle 14 gün içinde Oliz içerisinden ek garanti iptal talebinde bulunabilirsin. Talebinin uygunluğu kontrol edildikten sonra mail adresiniz üzerinden bilgilendirme yapılacaktır.
Fatura tarihi itibariyle 14 gün içinde Oliz içerisinden ek garanti iptal talebinde bulunabilirsin. Talebinin uygunluğu kontrol edildikten sonra mail adresin üzerinden bilgilendirme yapılacaktır.
Mail adresine onay maili geldikten sonra bankana bağlı olarak 7-10 iş gününde ücret iaden yapılacaktır.
Oliz üyelerine özel avantajların ve ayrıcalıkların sunulduğu fırsatlar dünyasıdır. Oliz üyesi olan herkes Oliz Plus üyeliği satın alabilir. Oliz Plus avantajlarından sadece telefon numarası Oliz Plus'a kayıtlı kişiler yararlanabilir. Farklı kişiler tarafından kullanılamaz. Üyeliğini iptal etmediğin sürece her yıl yenilenir.
Oliz Plus üyesi olmak için Hesabım> Plus’ı Keşfet sayfasından ayrıcalıklarını inceleyebilir ve “Şimdi Plus'lı Ol” butonuna tıklayarak üyelik sürecini başlatabilirsin. Fatura bilgilerini girdikten ve ödeme yöntemini seçtikten sonra güvenli ödeme adımlarını tamamlayarak anında Oliz Plus ayrıcalıklarından yararlanmaya başlayabilirsin.
Evet Oliz Plus üyeliği ücretlidir. Güncel fiyat bilgisine Oliz Plus sayfasından ulaşabilir ve üyeliğini başlatabilirsin.
Hesabım> Plus Ayrıcalıklarım> Plus Ayarlarım sayfasından üyelik başlangıç ve yenileme tarihlerini görebilirsin.
Oliz Plus üyeliğini oluşturduğunda hesabın 12 ay boyunca Oliz Plus statüsünde kalır. Üyeliğini iptal etmediğin sürece üyeliğin her yıl otomatik olarak yenilenecektir.
Evet, 1 senelik ücret peşin olarak alınmaktadır. Dilersen kredi kartının taksit seçeneklerinden yararlanabilirsin.
Oliz Plus Üyesiysen,
Arçelik & Beko alışverişlerindeki indirimsiz ürünlerde %5 indirim
Hediye 12 ay Disney+ üyeliği
Arçelik, Beko, Grundig, Altus cizhazlarına alacağın ek garantilerde %10 indirim
Arçelik, Beko, Grundig, Altus cizhazlarından biri için ücretsiz bakım hizmeti
Arçelik, Beko, Grundig, Altus cihazların için alacağın garanti dışı onarım ve cihaz bakım hizmetlerinde %10 indirim,
Arçelik ve Beko web sitelerindeki Quick & Shine ve de Turmepa Temizlik ve Bakım ürünlerinde %15 indirim
Ve Olizli markaların Oliz Plus üyelerine sunduğu artı avantajları kazanırsın.
Hesabım> Plus Ayrıcalıklarım> Plus Ayarlarım sayfasından dilediğin zaman aboneliğini iptal edebilirsin. Aboneliğini iptal etmen durumunda sonraki yıl kartından üyelik bedeli tahsil edilmez ve üyeliğin yenilenmez.
Kayıtlı kart bilgileriniz Token Finansal Teknolojiler (Ödero) altyapısı üzerinden, uluslararası güvenlik standartlarına uygun şekilde saklanır. Oliz hiçbir şekilde kart bilgilerinize erişemez.
Hesabım> Plus Ayrıcalıklarım> Plus Ayarlarım> Ödeme Bilgileri alanından “Kart Ekle/Değiştir” butonuna basarak başka bir kart seçebilir veya yeni kart ekleyebilirsin.
Hiçbir Plus Ayrıcalığından yararlanmadıysan 14 gün içinde Çağrı Merkezi aracılığıyla iade talebinde bulunabilirsin. İlgili ekipler gerekli kontrolleri yaptıktan sonra ücret iadesi sürecini başlatır. Bankaya bağlı olarak iade ücreti 15 gün içinde kartına iade edilir.
Oliz, Arçelik ve Beko mağazalarındaki alışverişlerinde, satış sonrası hizmetlerde, aynı zamanda ev ve yaşam konseptli seçkin markalarda ekstra indirim ve avantajlar sağlayan Arçelik Türkiye garantisi altında bir hizmet platformudur.
Evet, Oliz bir Arçelik Türkiye oluşumudur.
Hayır. Oliz’i indirmek ve avantajlarından yararlanmak için herhangi bir ek ücret ödemene gerek yok. Oliz’in ücretli hizmet ve ayrıcalıkları uygulama içinde ayrıca belirtilir.
Oliz aidat sistemi ile çalışan bir uygulama değildir.
Hayır. Oliz ayrıcalıkları, Arçelik & Beko mağaza alışverişlerinle sınırlı değil. Oliz’i indirerek seni bekleyen pek çok fırsattan yararlanabilirsin.
Oliz’i App Store ve Google Play aracılığıyla iPhone veya Android telefonuna ücretsiz olarak indirebilir; uygulamayı indirdikten sonra GSM numaranı ve diğer bilgilerini girerek uygulamayı kullanmaya başlayabilirsin.
Google Play ya da App Store’a girip arama bölümüne Oliz yazarak uygulamamızı telefonuna indirebilirsin.
Oliz’i indirebilmek için App Store veya Google Play üyeliğinin olması gereklidir. Üyelik işlemlerini App Store veya Google Play web siteleri üzerinden gerçekleştirebilirsin.
Oliz’i tüm Android 6 ve iOS 14 ve üzeri işletim sistemli cep telefonlarında kullanabilirsin. Oliz bir mobil uygulama olduğu için bilgisayar, tablet gibi cihazlarda kullanılmamaktadır.
Hayır, bir telefon numarasıyla yalnızca tek bir üyelik oluşturabilirsin.
Oliz, kişiye özel bir uygulamadır ve kullanıcının ihtiyacına göre ön plana çıkarılan avantajlar, kişinin uygulama içerisindeki hareketlerine göre özelleştirilir. Bu yüzden tüm Olizlilere, uygulamalarını yalnızca kendilerinin kullanmasını tavsiye ederiz.
Müşteri Hizmetlerimize 7/24 ulaşabilir, 0850 210 0 888’i arayıp 8’i tuşlayarak uygulama hakkında destek alabilirsin.
Bizimle destek@oliz.com.tr mail adresimiz aracılığıyla iletişime geçebilirsin.
Yaşadığın teknik sorunu, teknikdestek@oliz.com.tr mail adresimize ekran görüntüsüyle birlikte mail atabilirsin, ilgili ekibimiz en kısa sürede dönüş sağlayacaktır.
Hesabım ->Profil Bilgilerim menüsü altından Oliz üyeliğini iptal edebilirsin.
Arçelik mağazalarındaki alışverişlerinde, uygulama içinden karekod oluşturarak ya da altındaki şifreyi ödeme esnasında satış temsilcisine ileterek indirimden yararlanabilirsin.
Online alışverişlerde ise karekodun altındaki şifreyi ödeme adımındaki ‘’Oliz Kodu’’ alanına girerek indirimden faydalanabilirsin.
Beko mağazalarındaki alışverişlerinde, uygulama içinden karekod oluşturarak ya da altındaki şifreyi ödeme esnasında satış temsilcisine ileterek indirimden yararlanabilirsin.
Online alışverişlerde ise karekodun altındaki şifreyi ödeme adımındaki ‘’Oliz Kodu’’ alanına girerek indirimden faydalanabilirsin.
İlgilendiğin kampanyanın detayına girdikten sonra “Kampanya Kodunu Al” butonuna basarak kodu kopyalayabilir, kampanya şartlarına göre markanın web sitesinde ya da tanımlı mağazasındaki ödeme aşamasında bu kodu kullanarak indirimden faydalanabilirsin.
Oliz üyelerine özel avantajların ve ayrıcalıkların sunulduğu fırsatlar dünyasıdır. Oliz üyesi olan herkes Oliz Plus üyeliği satın alabilir. Oliz Plus avantajlarından sadece telefon numarası Oliz Plus'a kayıtlı kişiler yararlanabilir. Farklı kişiler tarafından kullanılamaz. Üyeliğini iptal etmediğin sürece her yıl yenilenir.
Oliz Plus üyesi olmak için Hesabım> Plus’ı Keşfet sayfasından ayrıcalıklarını inceleyebilir ve “Şimdi Plus'lı Ol” butonuna tıklayarak üyelik sürecini başlatabilirsin. Fatura bilgilerini girdikten ve ödeme yöntemini seçtikten sonra güvenli ödeme adımlarını tamamlayarak anında Oliz Plus ayrıcalıklarından yararlanmaya başlayabilirsin.
Evet Oliz Plus üyeliği ücretlidir. Güncel fiyat bilgisine Oliz Plus sayfasından ulaşabilir ve üyeliğini başlatabilirsin.
Hesabım> Plus Ayrıcalıklarım> Plus Ayarlarım sayfasından üyelik başlangıç ve yenileme tarihlerini görebilirsin.
Oliz Plus üyeliğini oluşturduğunda hesabın 12 ay boyunca Oliz Plus statüsünde kalır. Üyeliğini iptal etmediğin sürece üyeliğin her yıl otomatik olarak yenilenecektir.
Evet, 1 senelik ücret peşin olarak alınmaktadır. Dilersen kredi kartının taksit seçeneklerinden yararlanabilirsin.
Oliz Plus Üyesiysen,
Arçelik & Beko alışverişlerindeki indirimsiz ürünlerde %5 indirim
Hediye 12 ay Disney+ üyeliği
Arçelik, Beko, Grundig, Altus cizhazlarına alacağın ek garantilerde %10 indirim
Arçelik, Beko, Grundig, Altus cizhazlarından biri için ücretsiz bakım hizmeti
Arçelik, Beko, Grundig, Altus cihazların için alacağın garanti dışı onarım ve cihaz bakım hizmetlerinde %10 indirim,
Arçelik ve Beko web sitelerindeki Quick & Shine ve de Turmepa Temizlik ve Bakım ürünlerinde %15 indirim
Ve Olizli markaların Oliz Plus üyelerine sunduğu artı avantajları kazanırsın.
Hesabım> Plus Ayrıcalıklarım> Plus Ayarlarım sayfasından dilediğin zaman aboneliğini iptal edebilirsin. Aboneliğini iptal etmen durumunda sonraki yıl kartından üyelik bedeli tahsil edilmez ve üyeliğin yenilenmez.
Kayıtlı kart bilgileriniz Token Finansal Teknolojiler (Ödero) altyapısı üzerinden, uluslararası güvenlik standartlarına uygun şekilde saklanır. Oliz hiçbir şekilde kart bilgilerinize erişemez.
Hesabım> Plus Ayrıcalıklarım> Plus Ayarlarım> Ödeme Bilgileri alanından “Kart Ekle/Değiştir” butonuna basarak başka bir kart seçebilir veya yeni kart ekleyebilirsin.
Hiçbir Plus Ayrıcalığından yararlanmadıysan 14 gün içinde Çağrı Merkezi aracılığıyla iade talebinde bulunabilirsin. İlgili ekipler gerekli kontrolleri yaptıktan sonra ücret iadesi sürecini başlatır. Bankaya bağlı olarak iade ücreti 15 gün içinde kartına iade edilir.
Kampanya geçerlilik süresi boyunca ilgili kampanyanın detay sayfasından kampanya koduna ulaşabilir ya da Hesabım> Katıldığım Kampanyalar sayfasından tüm kampanya kodlarını görüntüleyebilirsin.
Oliz uygulamasındaki “Olizli Markalar” menüsünden, ayrıcalıklı olduğun marka ve kategorileri görüntüleyebilirsin.
Oliz karekod; Arçelik & Beko mağazalarından yaptığın alışverişlerdeki seçili kampanyalarda geçerli, sana özel indirim kodunu üretmemizi sağlar. Oluşturulan kodu ödeme esnasında satış temsilcisine ileterek indirimden yararlanabilirsin.
Oliz’li markaların kampanya detay sayfalarında, kampanyanın ve kupon kodunun geçerlilik tarihini görebilirsin.
“Karekodu Yenile” butonuna tıklayarak yeniden kod/şifre oluşturabilir, sorun çözülmezse teknikdestek@oliz.com.tr adresine ekran görüntüsünü ekleyerek mail atabilirsin.
Evet. Uygulama içerisinden aynı anda Olizli tüm markaların kampanyalarına katılabilirsin.
Hayır, birleştirilememektedir.
İlgili firmanın çağrı merkezi kanalları aracılığıyla aşağıdaki bilgileri paylaşmanı rica ederiz.
Kişisel verilerin işlenmesine ilişkin bilgilere Kişisel Verilerin Korunması kısmından ulaşabilirsin.
Kişisel bilgilerini gerekli güvenlik önlemlerini alarak saklıyoruz.
Kişisel verilerini aydınlatma metninde belirtilen amaçlarla mevzuata uygun şekilde işleyip aktarıyoruz. Bu sırada gerekli tüm güvenlik önlemlerini alıyoruz.
Bildirim ayarlarını istersen uygulama içerisinden, istersen telefonun ayarlar bölümünden Oliz uygulaması ayarlarına girerek değiştirebilirsin.
Kullanıcı sözleşmesine buradan ulaşabilirsin.
Aydınlatma metnine buradan erişebilirsin.
01.01.2023 sonrası aldığın, Oliz’e kayıtlı telefon numaran ile montajı yapılmış ve garantisi devam eden Arçelik, Beko, Grundig, Altus markalı ürünlerini ekleyebilir, ürünle ilgili temel bilgileri ve garanti süresini takip edebilirsin.
01.01.2023 sonrası aldığın, Oliz’e kayıtlı telefon numaran ile montajı yapılmış ve garantisi devam eden Arçelik, Beko, Grundig, Altus markalı çamaşır makinesi, bulaşık makinesi, kurutma makinesi, derin dondurucu, buzdolabı, soğutucu, fırın, klima, kombi, ocak, ankastre ve televizyon ürün gruplarına ait cihazlarını Oliz’ e ekleyebilirsin.
Sahip olduğun Arçelik, Beko, Grundig, Altus markalı ürünlerden herhangi birini Oliz’e ekleyebilmek için aşağıdaki şartları sağlamalısın;
Ürünün yukarıdaki şartların hepsine uymasına rağmen Oliz’de gözükmüyorsa destek@oliz.com.tr mail adresinden bize ulaşmanı rica ederiz.
Oliz’de sadece Arçelik, Beko, Grundig ve Altus markalı ürünlerini görüntüleyebilirsin.
Cihazlarım kısmına eklediğin ürünlerin için Oliz üzerinden ek garanti alabilirsin.
Diğer ürünlerin için Arçelik çağrı merkezi, Arçelik yetkili satıcı ve servisleri ile iletişime geçebilirsin.
Ürününün garanti başlangıç tarihine göre +2 yıl ya da +4 yıl ek garanti satın alabilirsin.
Oliz içerisinden ürünün için alabileceğin ek garanti süresi ve diğer detaylara ulaşabilirsin.
Fatura tarihi itibariyle 14 gün içinde Oliz içerisinden ek garanti iptal talebinde bulunabilirsin. Talebinin uygunluğu kontrol edildikten sonra mail adresiniz üzerinden bilgilendirme yapılacaktır.
Fatura tarihi itibariyle 14 gün içinde Oliz içerisinden ek garanti iptal talebinde bulunabilirsin. Talebinin uygunluğu kontrol edildikten sonra mail adresin üzerinden bilgilendirme yapılacaktır.
Mail adresine onay maili geldikten sonra bankana bağlı olarak 7-10 iş gününde ücret iaden yapılacaktır.