Sıkça Sorulan
Sorular

TÜMÜ
  • TÜMÜ
  • ÜYELİK HAKKINDA
  • KAMPANYALAR
  • CİHAZLARIM

Oliz nedir?

Arçelik Türkiye garantisiyle hizmet veren Oliz; Arçelik ve Beko’nun web ve fiziki mağazalarından yapacağın alışverişlerde, satış sonrası hizmetlerde ve de onlarca kategoride hizmet veren seçkin markalarda ekstra indirim ve avantajlar sağlayan bir fırsat uygulamasıdır.

Oliz Arçelik grubuna mı ait?

Evet, Oliz bir Arçelik Türkiye oluşumudur.

Oliz uygulamasına üyelik için herhangi bir ücret ödeyecek miyim?

Hayır. Oliz’i indirmek ve avantajlarından yararlanmak için herhangi bir ek ücret ödemene gerek yok. Oliz’in ücretli hizmet ve ayrıcalıkları uygulama içinde ayrıca belirtilir.

Oliz’in yıllık aidat ücreti var mı?

Oliz aidat sistemi ile çalışan bir uygulama değildir.

Oliz’e üye olmak için Arçelik ya da Beko mağazalarından alışveriş yapmam şart mı?

Hayır. Oliz ayrıcalıkları, Arçelik & Beko mağaza alışverişlerinle sınırlı değil. Oliz’i indirerek seni bekleyen pek çok fırsattan yararlanabilirsin.

Oliz’e nasıl kayıt olurum?

Oliz’i App Store ve Google Play aracılığıyla iPhone veya Android telefonuna ücretsiz olarak indirebilir; uygulamayı indirdikten sonra GSM numaranı ve diğer bilgilerini girerek uygulamayı kullanmaya başlayabilirsin.

Oliz’i telefonuma nasıl indirebilirim?

Google Play ya da App Store’a girip arama bölümüne Oliz yazarak uygulamamızı telefonuna indirebilirsin.

App Store / Google Play üyeliğim yok; Oliz’i nasıl indirebilirim?

Oliz’i indirebilmek için App Store veya Google Play üyeliğinin olması gereklidir. Üyelik işlemlerini App Store veya Google Play web siteleri üzerinden gerçekleştirebilirsin.

Oliz hangi cihazlarda kullanılabilir?

Oliz’i tüm Android 6 ve iOS 14 ve üzeri işletim sistemli cep telefonlarında kullanabilirsin. Oliz bir mobil uygulama olduğu için bilgisayar, tablet gibi cihazlarda kullanılmamaktadır.

Bir telefon numarasıyla birden fazla üyelik yapılabilir mi?

Hayır, bir telefon numarasıyla yalnızca tek bir üyelik oluşturabilirsin.

Oliz üyeliğimi benim dışımda kimse kullanabilir mi?

Oliz, kişiye özel bir uygulamadır ve kullanıcının ihtiyacına göre ön plana çıkarılan avantajlar, kişinin uygulama içerisindeki hareketlerine göre özelleştirilir. Bu yüzden tüm Olizlilere, uygulamalarını yalnızca kendilerinin kullanmasını tavsiye ederiz.

Uygulama ile ilgili bir problemim/önerim olduğunda ne yapmalıyım?

Müşteri Hizmetlerimize 7/24 ulaşabilir, 0850 210 0 888’i arayıp 8’i tuşlayarak uygulama hakkında destek alabilirsin.

Oliz ile ilgili istek, önerileri ve şikayetlerimi nereye iletebilirim?

Bizimle destek@oliz.com.tr mail adresimiz aracılığıyla iletişime geçebilirsin.

Teknik arızayla karşılaştım. Kimden destek alabilirim?

Yaşadığın teknik sorunu, teknikdestek@oliz.com.tr mail adresimize ekran görüntüsüyle birlikte mail atabilirsin, ilgili ekibimiz en kısa sürede dönüş sağlayacaktır.

Oliz üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Hesabım ->Profil Bilgilerim menüsü altından Oliz üyeliğini iptal edebilirsin.

Oliz ile Arçelik indirimlerinden nasıl yararlanırım?

Arçelik mağazalarındaki alışverişlerinde, uygulama içinden karekod oluşturarak ya da altındaki şifreyi ödeme esnasında satış temsilcisine ileterek indirimden yararlanabilirsin.

Online alışverişlerde ise karekodun altındaki şifreyi ödeme adımındaki ‘’Oliz Kodu’’ alanına girerek indirimden faydalanabilirsin.

Oliz ile Beko indirimlerinden nasıl yararlanırım?

Beko mağazalarındaki alışverişlerinde, uygulama içinden karekod oluşturarak ya da altındaki şifreyi ödeme esnasında satış temsilcisine ileterek indirimden yararlanabilirsin.

Online alışverişlerde ise karekodun altındaki şifreyi ödeme adımındaki ‘’Oliz Kodu’’ alanına girerek indirimden faydalanabilirsin.

Oliz ile seçili marka indirimlerinden nasıl yararlanırım?

İlgilendiğin kampanyanın detayına girdikten sonra “Kampanya Kodunu Al” butonuna basarak kodu kopyalayabilir, kampanya şartlarına göre markanın web sitesinde ya da tanımlı mağazasındaki ödeme aşamasında bu kodu kullanarak indirimden faydalanabilirsin.

Daha önceden aldığım kampanya kodumu uygulamada nerede görebilirim?

Kampanya geçerlilik süresi boyunca ilgili kampanyanın detay sayfasından kampanya koduna ulaşabilir ya da Hesabım> Katıldığım Kampanyalar sayfasından tüm kampanya kodlarını görüntüleyebilirsin.

Hangi markalarda Oliz ayrıcalıklarım var nasıl görebilirim?

Oliz uygulamasındaki “Olizli Markalar” menüsünden, ayrıcalıklı olduğun marka ve kategorileri görüntüleyebilirsin.

Oliz karekod ne işe yarar?

Oliz karekod; Arçelik & Beko mağazalarından yaptığın alışverişlerdeki seçili kampanyalarda geçerli, sana özel indirim kodunu üretmemizi sağlar. Oluşturulan kodu ödeme esnasında satış temsilcisine ileterek indirimden yararlanabilirsin.

Kampanya kupon kodumun geçerlilik süresi ne kadar?

Oliz’li markaların kampanya detay sayfalarında, kampanyanın ve kupon kodunun geçerlilik tarihini görebilirsin.

“Karekod”a tıkladım ancak herhangi bir kod/şifre oluşmadı; ne yapabilirim?

“Karekodu Yenile” butonuna tıklayarak yeniden kod/şifre oluşturabilir, sorun çözülmezse teknikdestek@oliz.com.tr adresine ekran görüntüsünü ekleyerek mail atabilirsin.

Aynı anda farklı kampanyalardan yararlanabilir miyim?

Evet. Uygulama içerisinden aynı anda Olizli tüm markaların kampanyalarına katılabilirsin.

Uygulamadaki indirimler, Arçelik & Beko bayilerindeki indirimle birleştirilebilir mi?

Hayır, birleştirilememektedir.

Oliz’den aldığım kampanya kodum geçersiz / kodu kullanamıyorum / kod hatalı. Ne yapmalıyım?

İlgili firmanın çağrı merkezi kanalları aracılığıyla aşağıdaki bilgileri paylaşmanı rica ederiz.

  • Kampanya adı nedir?
  • Oliz üzerinden aldığın kampanya kodu nedir?
  • Aldığın hata (örn: kod geçersiz hatası) nedir?
  • Mağazadaysan mağaza adı ve konumu nedir?

Kişisel verilerim ve kişisel verilerimin işlenmesine ilişkin detaylar nelerdir?

Kişisel verilerin işlenmesine ilişkin bilgilere Kişisel Verilerin Korunması kısmından ulaşabilirsin.

Kişisel bilgilerini gerekli güvenlik önlemlerini alarak saklıyoruz.

Bilgilerimi aldınız. Nerede kullanacaksınız?

Kişisel verilerini aydınlatma metninde belirtilen amaçlarla mevzuata uygun şekilde işleyip aktarıyoruz. Bu sırada gerekli tüm güvenlik önlemlerini alıyoruz.

Bildirim ayarlarımı nasıl değiştirebilirim?

Bildirim ayarlarını istersen uygulama içerisinden, istersen telefonun ayarlar bölümünden Oliz uygulaması ayarlarına girerek değiştirebilirsin.

Sözleşmelere nereden ulaşabilirim?

Kullanıcı sözleşmesine buradan ulaşabilirsin.

Aydınlatma metnine buradan erişebilirsin.

Cihazlarım kısmı ne işe yarıyor?

01.01.2023 sonrası aldığın, Oliz’e kayıtlı telefon numaran ile montajı yapılmış ve garantisi devam eden Arçelik, Beko, Grundig, Altus markalı ürünlerini ekleyebilir, ürünle ilgili temel bilgileri ve garanti süresini takip edebilirsin.

Hangi cihazlarımı ekleyebilirim?

01.01.2023 sonrası aldığın, Oliz’e kayıtlı telefon numaran ile montajı yapılmış ve garantisi devam eden Arçelik, Beko, Grundig, Altus markalı çamaşır makinesi, bulaşık makinesi, kurutma makinesi, derin dondurucu, buzdolabı, soğutucu, fırın, klima, kombi, ocak, ankastre ve televizyon ürün gruplarına ait cihazlarını Oliz’ e ekleyebilirsin.

Sahip olduğum ‘’X’’ ürünümü Oliz’e ekleyemiyorum ne yapmalıyım?

Sahip olduğun Arçelik, Beko, Grundig, Altus markalı ürünlerden herhangi birini Oliz’e ekleyebilmek için aşağıdaki şartları sağlamalısın;

  • Ürünün montajı sırasında kullandığın telefon numaran ile Oliz’e kayıtlı telefon numaran aynı olmalı.
  • 01.01.2023 tarihinden sonra satın aldığın ürünler ve garantisi devam eden ürünler olmalı.
  • Televizyon, çamaşır makinesi, bulaşık makinesi, kurutma makinesi, derin dondurucu, buzdolabı, soğutucu, fırın, klima, kombi, ocak ve ankastre ürün gruplarından bir ürün alınmış olmalı.

Ürünün yukarıdaki şartların hepsine uymasına rağmen Oliz’de gözükmüyorsa destek@oliz.com.tr mail adresinden bize ulaşmanı rica ederiz.

Diğer markalardan aldığım beyaz eşya/diğer ürünlerimi de Oliz’e kaydedebilir miyim?

Oliz’de sadece Arçelik, Beko, Grundig ve Altus markalı ürünlerini görüntüleyebilirsin.

Hangi ürünlere ek garanti satın alabilirim?

Cihazlarım kısmına eklediğin ürünlerin için Oliz üzerinden ek garanti alabilirsin.

Cihazlarım kısmında şartları sağlamadığı için ekleyemediğim ürünlerim için nasıl ek garanti satın alabilirim?

Diğer ürünlerin için Arçelik çağrı merkezi, Arçelik yetkili satıcı ve servisleri ile iletişime geçebilirsin.

Ürünüme kaç yıllık ek garanti satın alabilirim?

Ürününün garanti başlangıç tarihine göre +2 yıl ya da +4 yıl ek garanti satın alabilirsin.

Oliz içerisinden ürünün için alabileceğin ek garanti süresi ve diğer detaylara ulaşabilirsin.

Ek garanti iade süresi nedir?

Fatura tarihi itibariyle 14 gün içinde Oliz içerisinden ek garanti iptal talebinde bulunabilirsin. Talebinin uygunluğu kontrol edildikten sonra mail adresiniz üzerinden bilgilendirme yapılacaktır.

Ek garantimi nasıl iptal edebilirim?

Fatura tarihi itibariyle 14 gün içinde Oliz içerisinden ek garanti iptal talebinde bulunabilirsin. Talebinin uygunluğu kontrol edildikten sonra mail adresin üzerinden bilgilendirme yapılacaktır.

Ek garantimi iptal ettim, ücret iadesi ne zaman yapılacak?

Mail adresine onay maili geldikten sonra bankana bağlı olarak 7-10 iş gününde ücret iaden yapılacaktır.

Oliz Plus nedir?

Oliz üyelerine özel avantajların ve ayrıcalıkların sunulduğu fırsatlar dünyasıdır. Oliz üyesi olan herkes Oliz Plus üyeliği satın alabilir. Oliz Plus avantajlarından sadece telefon numarası Oliz Plus'a kayıtlı kişiler yararlanabilir. Farklı kişiler tarafından kullanılamaz. Üyeliğini iptal etmediğin sürece her yıl yenilenir.

Oliz Plus’a nasıl üye olabilirim?

Oliz Plus üyesi olmak için Hesabım> Plus’ı Keşfet sayfasından ayrıcalıklarını inceleyebilir ve “Şimdi Plus'lı Ol” butonuna tıklayarak üyelik sürecini başlatabilirsin. Fatura bilgilerini girdikten ve ödeme yöntemini seçtikten sonra güvenli ödeme adımlarını tamamlayarak anında Oliz Plus ayrıcalıklarından yararlanmaya başlayabilirsin.

Oliz Plus için ücret ödeyecek miyim?

Evet Oliz Plus üyeliği ücretlidir. Güncel fiyat bilgisine Oliz Plus sayfasından ulaşabilir ve üyeliğini başlatabilirsin.

Oliz Plus üyeliğimin geçerlilik tarihlerini nereden görebilirim?

Hesabım> Plus Ayrıcalıklarım> Plus Ayarlarım sayfasından üyelik başlangıç ve yenileme tarihlerini görebilirsin.

Oliz Plus üyeliğim her ay/yıl otomatik yenilenecek mi?

Oliz Plus üyeliğini oluşturduğunda hesabın 12 ay boyunca Oliz Plus statüsünde kalır. Üyeliğini iptal etmediğin sürece üyeliğin her yıl otomatik olarak yenilenecektir.

Oliz Plus için tek seferde tüm üyelik ücretini ödeyecek miyim?

Evet, 1 senelik ücret peşin olarak alınmaktadır. Dilersen kredi kartının taksit seçeneklerinden yararlanabilirsin.

Oliz Plus avantajları nelerdir?

Oliz Plus Üyesiysen,

Arçelik & Beko alışverişlerindeki indirimsiz ürünlerde %5 indirim

Hediye 12 ay Disney+ üyeliği

Arçelik, Beko, Grundig, Altus cizhazlarına alacağın ek garantilerde %10 indirim

Arçelik, Beko, Grundig, Altus cizhazlarından biri için ücretsiz bakım hizmeti

Arçelik, Beko, Grundig, Altus cihazların için alacağın garanti dışı onarım ve cihaz bakım hizmetlerinde %10 indirim,

Arçelik ve Beko web sitelerindeki Quick & Shine ve de Turmepa Temizlik ve Bakım ürünlerinde %15 indirim

Ve Olizli markaların Oliz Plus üyelerine sunduğu artı avantajları kazanırsın.

Oliz Plus üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Hesabım> Plus Ayrıcalıklarım> Plus Ayarlarım sayfasından dilediğin zaman aboneliğini iptal edebilirsin. Aboneliğini iptal etmen durumunda sonraki yıl kartından üyelik bedeli tahsil edilmez ve üyeliğin yenilenmez.

Kayıtlı kart bilgilerinin güvenliği nasıl sağlanıyor?

Kayıtlı kart bilgileriniz Token Finansal Teknolojiler (Ödero) altyapısı üzerinden, uluslararası güvenlik standartlarına uygun şekilde saklanır. Oliz hiçbir şekilde kart bilgilerinize erişemez.

Kart bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

Hesabım> Plus Ayrıcalıklarım> Plus Ayarlarım> Ödeme Bilgileri alanından “Kart Ekle/Değiştir” butonuna basarak başka bir kart seçebilir veya yeni kart ekleyebilirsin.

Oliz Plus üyeliğimi hiç kullanmadım. Ücret iadesi alabilir miyim?

Hiçbir Plus Ayrıcalığından yararlanmadıysan 14 gün içinde Çağrı Merkezi aracılığıyla iade talebinde bulunabilirsin. İlgili ekipler gerekli kontrolleri yaptıktan sonra ücret iadesi sürecini başlatır. Bankaya bağlı olarak iade ücreti 15 gün içinde kartına iade edilir.

Oliz nedir?

Oliz, Arçelik ve Beko mağazalarındaki alışverişlerinde, satış sonrası hizmetlerde, aynı zamanda ev ve yaşam konseptli seçkin markalarda ekstra indirim ve avantajlar sağlayan Arçelik Türkiye garantisi altında bir hizmet platformudur.

Oliz Arçelik grubuna mı ait?

Evet, Oliz bir Arçelik Türkiye oluşumudur.

Oliz uygulamasına üyelik için herhangi bir ücret ödeyecek miyim?

Hayır. Oliz’i indirmek ve avantajlarından yararlanmak için herhangi bir ek ücret ödemene gerek yok. Oliz’in ücretli hizmet ve ayrıcalıkları uygulama içinde ayrıca belirtilir.

Oliz’in yıllık aidat ücreti var mı?

Oliz aidat sistemi ile çalışan bir uygulama değildir.

Oliz’e üye olmak için Arçelik ya da Beko mağazalarından alışveriş yapmam şart mı?

Hayır. Oliz ayrıcalıkları, Arçelik & Beko mağaza alışverişlerinle sınırlı değil. Oliz’i indirerek seni bekleyen pek çok fırsattan yararlanabilirsin.

Oliz’e nasıl kayıt olurum?

Oliz’i App Store ve Google Play aracılığıyla iPhone veya Android telefonuna ücretsiz olarak indirebilir; uygulamayı indirdikten sonra GSM numaranı ve diğer bilgilerini girerek uygulamayı kullanmaya başlayabilirsin.

Oliz’i telefonuma nasıl indirebilirim?

Google Play ya da App Store’a girip arama bölümüne Oliz yazarak uygulamamızı telefonuna indirebilirsin.

App Store / Google Play üyeliğim yok; Oliz’i nasıl indirebilirim?

Oliz’i indirebilmek için App Store veya Google Play üyeliğinin olması gereklidir. Üyelik işlemlerini App Store veya Google Play web siteleri üzerinden gerçekleştirebilirsin.

Oliz hangi cihazlarda kullanılabilir?

Oliz’i tüm Android 6 ve iOS 14 ve üzeri işletim sistemli cep telefonlarında kullanabilirsin. Oliz bir mobil uygulama olduğu için bilgisayar, tablet gibi cihazlarda kullanılmamaktadır.

Bir telefon numarasıyla birden fazla üyelik yapılabilir mi?

Hayır, bir telefon numarasıyla yalnızca tek bir üyelik oluşturabilirsin.

Oliz üyeliğimi benim dışımda kimse kullanabilir mi?

Oliz, kişiye özel bir uygulamadır ve kullanıcının ihtiyacına göre ön plana çıkarılan avantajlar, kişinin uygulama içerisindeki hareketlerine göre özelleştirilir. Bu yüzden tüm Olizlilere, uygulamalarını yalnızca kendilerinin kullanmasını tavsiye ederiz.

Uygulama ile ilgili bir problemim/önerim olduğunda ne yapmalıyım?

Müşteri Hizmetlerimize 7/24 ulaşabilir, 0850 210 0 888’i arayıp 8’i tuşlayarak uygulama hakkında destek alabilirsin.

Oliz ile ilgili istek, önerileri ve şikayetlerimi nereye iletebilirim?

Bizimle destek@oliz.com.tr mail adresimiz aracılığıyla iletişime geçebilirsin.

Teknik arızayla karşılaştım. Kimden destek alabilirim?

Yaşadığın teknik sorunu, teknikdestek@oliz.com.tr mail adresimize ekran görüntüsüyle birlikte mail atabilirsin, ilgili ekibimiz en kısa sürede dönüş sağlayacaktır.

Oliz üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Hesabım ->Profil Bilgilerim menüsü altından Oliz üyeliğini iptal edebilirsin.

Oliz ile Arçelik indirimlerinden nasıl yararlanırım?

Arçelik mağazalarındaki alışverişlerinde, uygulama içinden karekod oluşturarak ya da altındaki şifreyi ödeme esnasında satış temsilcisine ileterek indirimden yararlanabilirsin.

Online alışverişlerde ise karekodun altındaki şifreyi ödeme adımındaki ‘’Oliz Kodu’’ alanına girerek indirimden faydalanabilirsin.

Oliz ile Beko indirimlerinden nasıl yararlanırım?

Beko mağazalarındaki alışverişlerinde, uygulama içinden karekod oluşturarak ya da altındaki şifreyi ödeme esnasında satış temsilcisine ileterek indirimden yararlanabilirsin.

Online alışverişlerde ise karekodun altındaki şifreyi ödeme adımındaki ‘’Oliz Kodu’’ alanına girerek indirimden faydalanabilirsin.

Oliz ile seçili marka indirimlerinden nasıl yararlanırım?

İlgilendiğin kampanyanın detayına girdikten sonra “Kampanya Kodunu Al” butonuna basarak kodu kopyalayabilir, kampanya şartlarına göre markanın web sitesinde ya da tanımlı mağazasındaki ödeme aşamasında bu kodu kullanarak indirimden faydalanabilirsin.

Oliz Plus nedir?

Oliz üyelerine özel avantajların ve ayrıcalıkların sunulduğu fırsatlar dünyasıdır. Oliz üyesi olan herkes Oliz Plus üyeliği satın alabilir. Oliz Plus avantajlarından sadece telefon numarası Oliz Plus'a kayıtlı kişiler yararlanabilir. Farklı kişiler tarafından kullanılamaz. Üyeliğini iptal etmediğin sürece her yıl yenilenir.

Oliz Plus’a nasıl üye olabilirim?

Oliz Plus üyesi olmak için Hesabım> Plus’ı Keşfet sayfasından ayrıcalıklarını inceleyebilir ve “Şimdi Plus'lı Ol” butonuna tıklayarak üyelik sürecini başlatabilirsin. Fatura bilgilerini girdikten ve ödeme yöntemini seçtikten sonra güvenli ödeme adımlarını tamamlayarak anında Oliz Plus ayrıcalıklarından yararlanmaya başlayabilirsin.

Oliz Plus için ücret ödeyecek miyim?

Evet Oliz Plus üyeliği ücretlidir. Güncel fiyat bilgisine Oliz Plus sayfasından ulaşabilir ve üyeliğini başlatabilirsin.

Oliz Plus üyeliğimin geçerlilik tarihlerini nereden görebilirim?

Hesabım> Plus Ayrıcalıklarım> Plus Ayarlarım sayfasından üyelik başlangıç ve yenileme tarihlerini görebilirsin.

Oliz Plus üyeliğim her ay/yıl otomatik yenilenecek mi?

Oliz Plus üyeliğini oluşturduğunda hesabın 12 ay boyunca Oliz Plus statüsünde kalır. Üyeliğini iptal etmediğin sürece üyeliğin her yıl otomatik olarak yenilenecektir.

Oliz Plus için tek seferde tüm üyelik ücretini ödeyecek miyim?

Evet, 1 senelik ücret peşin olarak alınmaktadır. Dilersen kredi kartının taksit seçeneklerinden yararlanabilirsin.

Oliz Plus avantajları nelerdir?

Oliz Plus Üyesiysen,

Arçelik & Beko alışverişlerindeki indirimsiz ürünlerde %5 indirim

Hediye 12 ay Disney+ üyeliği

Arçelik, Beko, Grundig, Altus cizhazlarına alacağın ek garantilerde %10 indirim

Arçelik, Beko, Grundig, Altus cizhazlarından biri için ücretsiz bakım hizmeti

Arçelik, Beko, Grundig, Altus cihazların için alacağın garanti dışı onarım ve cihaz bakım hizmetlerinde %10 indirim,

Arçelik ve Beko web sitelerindeki Quick & Shine ve de Turmepa Temizlik ve Bakım ürünlerinde %15 indirim

Ve Olizli markaların Oliz Plus üyelerine sunduğu artı avantajları kazanırsın.

Oliz Plus üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Hesabım> Plus Ayrıcalıklarım> Plus Ayarlarım sayfasından dilediğin zaman aboneliğini iptal edebilirsin. Aboneliğini iptal etmen durumunda sonraki yıl kartından üyelik bedeli tahsil edilmez ve üyeliğin yenilenmez.

Kayıtlı kart bilgilerinin güvenliği nasıl sağlanıyor?

Kayıtlı kart bilgileriniz Token Finansal Teknolojiler (Ödero) altyapısı üzerinden, uluslararası güvenlik standartlarına uygun şekilde saklanır. Oliz hiçbir şekilde kart bilgilerinize erişemez.

Kart bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

Hesabım> Plus Ayrıcalıklarım> Plus Ayarlarım> Ödeme Bilgileri alanından “Kart Ekle/Değiştir” butonuna basarak başka bir kart seçebilir veya yeni kart ekleyebilirsin.

Oliz Plus üyeliğimi hiç kullanmadım. Ücret iadesi alabilir miyim?

Hiçbir Plus Ayrıcalığından yararlanmadıysan 14 gün içinde Çağrı Merkezi aracılığıyla iade talebinde bulunabilirsin. İlgili ekipler gerekli kontrolleri yaptıktan sonra ücret iadesi sürecini başlatır. Bankaya bağlı olarak iade ücreti 15 gün içinde kartına iade edilir.

Daha önceden aldığım kampanya kodumu uygulamada nerede görebilirim?

Kampanya geçerlilik süresi boyunca ilgili kampanyanın detay sayfasından kampanya koduna ulaşabilir ya da Hesabım> Katıldığım Kampanyalar sayfasından tüm kampanya kodlarını görüntüleyebilirsin.

Hangi markalarda Oliz ayrıcalıklarım var nasıl görebilirim?

Oliz uygulamasındaki “Olizli Markalar” menüsünden, ayrıcalıklı olduğun marka ve kategorileri görüntüleyebilirsin.

Oliz karekod ne işe yarar?

Oliz karekod; Arçelik & Beko mağazalarından yaptığın alışverişlerdeki seçili kampanyalarda geçerli, sana özel indirim kodunu üretmemizi sağlar. Oluşturulan kodu ödeme esnasında satış temsilcisine ileterek indirimden yararlanabilirsin.

Kampanya kupon kodumun geçerlilik süresi ne kadar?

Oliz’li markaların kampanya detay sayfalarında, kampanyanın ve kupon kodunun geçerlilik tarihini görebilirsin.

“Karekod”a tıkladım ancak herhangi bir kod/şifre oluşmadı; ne yapabilirim?

“Karekodu Yenile” butonuna tıklayarak yeniden kod/şifre oluşturabilir, sorun çözülmezse teknikdestek@oliz.com.tr adresine ekran görüntüsünü ekleyerek mail atabilirsin.

Aynı anda farklı kampanyalardan yararlanabilir miyim?

Evet. Uygulama içerisinden aynı anda Olizli tüm markaların kampanyalarına katılabilirsin.

Uygulamadaki indirimler, Arçelik & Beko bayilerindeki indirimle birleştirilebilir mi?

Hayır, birleştirilememektedir.

Oliz’den aldığım kampanya kodum geçersiz / kodu kullanamıyorum / kod hatalı. Ne yapmalıyım?

İlgili firmanın çağrı merkezi kanalları aracılığıyla aşağıdaki bilgileri paylaşmanı rica ederiz.

  • Kampanya adı nedir?
  • Oliz üzerinden aldığın kampanya kodu nedir?
  • Aldığın hata (örn: kod geçersiz hatası) nedir?
  • Mağazadaysan mağaza adı ve konumu nedir?

Kişisel verilerim ve kişisel verilerimin işlenmesine ilişkin detaylar nelerdir?

Kişisel verilerin işlenmesine ilişkin bilgilere Kişisel Verilerin Korunması kısmından ulaşabilirsin.

Kişisel bilgilerini gerekli güvenlik önlemlerini alarak saklıyoruz.

Bilgilerimi aldınız. Nerede kullanacaksınız?

Kişisel verilerini aydınlatma metninde belirtilen amaçlarla mevzuata uygun şekilde işleyip aktarıyoruz. Bu sırada gerekli tüm güvenlik önlemlerini alıyoruz.

Bildirim ayarlarımı nasıl değiştirebilirim?

Bildirim ayarlarını istersen uygulama içerisinden, istersen telefonun ayarlar bölümünden Oliz uygulaması ayarlarına girerek değiştirebilirsin.

Sözleşmelere nereden ulaşabilirim?

Kullanıcı sözleşmesine buradan ulaşabilirsin.

Aydınlatma metnine buradan erişebilirsin.

Cihazlarım kısmı ne işe yarıyor?

01.01.2023 sonrası aldığın, Oliz’e kayıtlı telefon numaran ile montajı yapılmış ve garantisi devam eden Arçelik, Beko, Grundig, Altus markalı ürünlerini ekleyebilir, ürünle ilgili temel bilgileri ve garanti süresini takip edebilirsin.

Hangi cihazlarımı ekleyebilirim?

01.01.2023 sonrası aldığın, Oliz’e kayıtlı telefon numaran ile montajı yapılmış ve garantisi devam eden Arçelik, Beko, Grundig, Altus markalı çamaşır makinesi, bulaşık makinesi, kurutma makinesi, derin dondurucu, buzdolabı, soğutucu, fırın, klima, kombi, ocak, ankastre ve televizyon ürün gruplarına ait cihazlarını Oliz’ e ekleyebilirsin.

Sahip olduğum ‘’X’’ ürünümü Oliz’e ekleyemiyorum ne yapmalıyım?

Sahip olduğun Arçelik, Beko, Grundig, Altus markalı ürünlerden herhangi birini Oliz’e ekleyebilmek için aşağıdaki şartları sağlamalısın;

  • Ürünün montajı sırasında kullandığın telefon numaran ile Oliz’e kayıtlı telefon numaran aynı olmalı.
  • 01.01.2023 tarihinden sonra satın aldığın ürünler ve garantisi devam eden ürünler olmalı.
  • Televizyon, çamaşır makinesi, bulaşık makinesi, kurutma makinesi, derin dondurucu, buzdolabı, soğutucu, fırın, klima, kombi, ocak ve ankastre ürün gruplarından bir ürün alınmış olmalı.

Ürünün yukarıdaki şartların hepsine uymasına rağmen Oliz’de gözükmüyorsa destek@oliz.com.tr mail adresinden bize ulaşmanı rica ederiz.

Diğer markalardan aldığım beyaz eşya/diğer ürünlerimi de Oliz’e kaydedebilir miyim?

Oliz’de sadece Arçelik, Beko, Grundig ve Altus markalı ürünlerini görüntüleyebilirsin.

Hangi ürünlere ek garanti satın alabilirim?

Cihazlarım kısmına eklediğin ürünlerin için Oliz üzerinden ek garanti alabilirsin.

Cihazlarım kısmında şartları sağlamadığı için ekleyemediğim ürünlerim için nasıl ek garanti satın alabilirim?

Diğer ürünlerin için Arçelik çağrı merkezi, Arçelik yetkili satıcı ve servisleri ile iletişime geçebilirsin.

Ürünüme kaç yıllık ek garanti satın alabilirim?

Ürününün garanti başlangıç tarihine göre +2 yıl ya da +4 yıl ek garanti satın alabilirsin.

Oliz içerisinden ürünün için alabileceğin ek garanti süresi ve diğer detaylara ulaşabilirsin.

Ek garanti iade süresi nedir?

Fatura tarihi itibariyle 14 gün içinde Oliz içerisinden ek garanti iptal talebinde bulunabilirsin. Talebinin uygunluğu kontrol edildikten sonra mail adresiniz üzerinden bilgilendirme yapılacaktır.

Ek garantimi nasıl iptal edebilirim?

Fatura tarihi itibariyle 14 gün içinde Oliz içerisinden ek garanti iptal talebinde bulunabilirsin. Talebinin uygunluğu kontrol edildikten sonra mail adresin üzerinden bilgilendirme yapılacaktır.

Ek garantimi iptal ettim, ücret iadesi ne zaman yapılacak?

Mail adresine onay maili geldikten sonra bankana bağlı olarak 7-10 iş gününde ücret iaden yapılacaktır.