Sıkça Sorulan
Sorular

TÜMÜ
  • TÜMÜ
  • ÜYELİK HAKKINDA
  • KAMPANYALAR
  • CİHAZLARIM

Oliz nedir?

Oliz, Arçelik ve Beko mağazalarındaki alışverişlerinde, satış sonrası hizmetlerde, aynı zamanda ev ve yaşam konseptli seçkin markalarda ekstra indirim ve avantajlar sağlayan Arçelik Türkiye garantisi altında bir hizmet platformudur.

Oliz Arçelik grubuna mı ait?

Evet, Oliz bir Arçelik Türkiye oluşumudur.

Oliz uygulamasına üyelik için herhangi bir ücret ödeyecek miyim?

Hayır. Oliz’ i indirmek ve avantajlarından yararlanmak için herhangi bir ek ücret ödemene gerek yok. Oliz’ in ücretli hizmet ve ayrıcalıkları uygulama içinde ayrıca belirtilir.

Oliz’in yıllık aidat ücreti var mı?

Oliz aidat sistemi ile çalışan bir uygulama değildir.

Oliz’e üye olmak için Arçelik ya da Beko mağazalarından alışveriş yapmam şart mı?

Hayır. Arçelik & Beko mağazalarından alışveriş yapmadan da Oliz’ i indirip ayrıcalıklarından yararlanabilirsin.

Oliz’e nasıl kayıt olurum?

Oliz; App Store ve Google Play’ den iPhone, Android telefonlara ücretsiz olarak indirilebilir. Uygulamayı indirdikten sonra GSM numaranı ve diğer gerekli bilgileri girerek uygulamayı kullanabilirsin.

Oliz’i telefonuma nasıl indirebilirim?

Google Play ya da App Store’a girip arama bölümüne Oliz yazarak uygulamamızı telefonuna indirebilirsin.

AppStore/Google Play üyeliğim yok, Oliz’i nasıl indirebilirim?

Oliz’i indirmek için App Store veya Google Play üyeliğinin olması gereklidir. Üyelik işlemlerini App Store veya Google Play internet siteleri üzerinden gerçekleştirebilirsin.

Oliz hangi cihazlarda kullanılabilir?

Oliz’i tüm Android 6 ve İOS 14 ve üzeri işletim sistemli cep telefonlarında kullanabilirsin. Oliz bir mobil uygulama olduğundan bilgisayar, tablet gibi cihazlarda kullanılmamaktadır.

Bir telefon numarasıyla, birden fazla üyelik yapılabilir mi?

Hayır, bir telefon numarasıyla sadece tek bir üyelik oluşturabilirsin.

Oliz üyeliğimi benim dışımda kimse kullanabilir mi?

Oliz kişiye özel bir uygulamadır ve herkesin ihtiyacına göre ön plana çıkartılan avantajlar kişinin uygulama içerisindeki hareketlerine göre özelleştirilir. Bu yüzden tüm Oliz’lilere uygulamayı kendilerinin kullanmasını tavsiye ederiz.

Uygulama ile ilgili bir problemim/önerim olduğunda ne yapmalıyım?

Müşteri Hizmetlerimize 7/24 ulaşabilir, 0850 210 0 888’i arayıp 8’i tuşlayarak uygulama hakkında destek alabilirsin.

Oliz ile ilgili istek, önerileri ve şikayetlerimi nereye iletebilirim?

Bizimle destek@oliz.com.tr mail adresimiz aracılığıyla iletişime geçebilirsin.

Teknik arızayla karşılaştım. Kimden destek alabilirim?

Yaşadığın teknik sorunu, teknikdestek@oliz.com.tr mail adresimize ekran görüntüsüyle birlikte mail atabilirsin, ilgili ekibimiz en kısa sürede dönüş sağlayacaktır.

Oliz üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Hesabım ->Profil Bilgilerim menüsü altından Oliz üyeliğini iptal edebilirsin.

Oliz ile Arçelik indirimlerinden nasıl yararlanırım?

Arçelik mağazalarındaki alışverişlerinde uygulama içinden karekodu oluşturarak ya da altındaki şifreyi ödeme esnasında satış temsilcisine ileterek indirimden yararlanabilirsin.

Online alışverişlerde ise karekodun altındaki şifreyi ödeme adımındaki ‘’Oliz Kodu’’ alanına girerek indirimden faydalanabilirsin.

Oliz ile Beko indirimlerinden nasıl yararlanırım?

Beko mağazalarındaki alışverişlerinde, uygulama içinden karekodu oluşturarak ya da altındaki şifreyi ödeme esnasında satış temsilcisine ileterek indirimden yararlanabilirsin.

Online alışverişlerde ise karekodun altındaki şifreyi ödeme adımındaki ‘’Oliz Kodu’’ alanına girerek indirimden faydalanabilirsin.

Oliz ile seçili marka indirimlerinden nasıl yararlanırım?

İlgilendiğin kampanyanın detayına girdikten sonra kampanyaya katılıp görselindeki kodunu kopyalayabilir, kampanya şartlarına göre markanın web sitesinde ya da tanımlı mağazasında ödeme aşamasında kodu kullanarak indirimden faydalanabilirsin.

Daha önceden aldığım kampanya kodumu uygulamada nerede görebilirim?

İlgili kampanya sayfasından kampanyanın geçerlilik süresi boyunca kampanya koduna ulaşabilirsin.

Hangi markalarda Oliz ayrıcalıklarım var nasıl görebilirim?

Oliz uygulamasındaki ‘’Oliz’li Markalar’’ menüsü altına, ayrıcalık kullanabileceğin marka ve kategorileri görebilirsin.

Oliz karekod ne işe yarar?

Arçelik & Beko mağazalarından yaptığın alışverişlerde seçili kampanyalardaki indirimini kullanmak için sana özel indirim kodunu üretmeye yarar. Oluşturulan kodu ödeme esnasında satış temsilcisine ileterek ya da web sitelerinde ödeme adımında Oliz Kodu alanına girerek indiriminden yararlanabilirsin.

Kampanya kupon kodumun geçerlilik süresi ne kadar?

Oliz’li markaların kampanya detay sayfalarında, kampanyanın ve kupon kodunun geçerlilik tarihini görebilirsin.

Karekod tıkladım ancak herhangi bir kod/şifre oluşmadı, ne yapabilirim?

Karekodu yenile butonuna tıklayarak yeniden kod/şifre oluşturabilir, sorun çözülmezse teknikdestek@oliz.com.tr adresine ekran görüntüsüyle mail atabilirsin.

Aynı anda farklı kampanyalardan yararlanabilir miyim?

Evet. Uygulama içinden tüm Oliz’li Markalar için aynı anda kampanyalara katılabilirsin.

Uygulamadaki indirimler, Arçelik & Beko bayilerindeki indirimle birleştirilebilir mi?

Hayır, birleştirilememektedir.

Oliz’ den aldığım kampanya kodum geçersiz / kodu kullanamıyorum / kod hatalı ne yapmalıyım?

İlgili firmanın çağrı merkezi kanalları aracılığıyla aşağıdaki bilgileri paylaşmanı rica ederiz.

  • Kampanya adı nedir?
  • Oliz üzerinden aldığınız kampanya kodu nedir?
  • Aldığın hata nedir (örneğin; kod geçersiz hatası alıyorum)?
  • Mağazadaysan mağaza adı ve konumu nedir?

Kişisel verilerim ve kişisel verilerimin işlenmesine ilişkin detaylar nelerdir?

Kişisel verilerin işlenmesine ilişkin bilgilere Kişisel Verilerin Korunması kısmından ulaşabilirsin.

Kişisel bilgilerini gerekli güvenlik önlemlerini alarak saklıyoruz.

Bilgilerimi aldınız. Nerede kullanacaksınız?

Kişisel verilerini aydınlatma metninde belirtilen amaçlarla mevzuata uygun şekilde işleyip aktarıyoruz. Bu sırada gerekli tüm güvenlik önlemlerini alıyoruz.

Sözleşmelere nereden ulaşabilirim?

Kullanıcı sözleşmesine buradan ulaşabilirsin.

Aydınlatma metnine buradan erişebilirsin.

Cihazlarım kısmı ne işe yarıyor?

01.01.2023 sonrası aldığın, Oliz’e kayıtlı telefon numaran ile montajı yapılmış ve garantisi devam eden Arçelik, Beko, Grundig, Altus markalı ürünlerini ekleyebilir, ürünle ilgili temel bilgileri ve garanti süresini takip edebilirsin.

Hangi cihazlarımı ekleyebilirim?

01.01.2023 sonrası aldığın, Oliz’e kayıtlı telefon numaran ile montajı yapılmış ve garantisi devam eden Arçelik, Beko, Grundig, Altus markalı çamaşır makinesi, bulaşık makinesi, kurutma makinesi, derin dondurucu, buzdolabı, soğutucu, fırın, klima, kombi, ocak, ankastre ve televizyon ürün gruplarına ait cihazlarını Oliz’ e ekleyebilirsin.

Sahip olduğum ‘’X’’ ürünümü Oliz’e ekleyemiyorum ne yapmalıyım?

Sahip olduğun Arçelik, Beko, Grundig, Altus markalı ürünlerden herhangi birini Oliz’e ekleyebilmek için aşağıdaki şartları sağlamalısın;

  • Ürünün montajı sırasında kullandığın telefon numaran ile Oliz’e kayıtlı telefon numaran aynı olmalı.
  • 01.01.2023 tarihinden sonra satın aldığın ürünler ve garantisi devam eden ürünler olmalı.
  • Televizyon, çamaşır makinesi, bulaşık makinesi, kurutma makinesi, derin dondurucu, buzdolabı, soğutucu, fırın, klima, kombi, ocak ve ankastre ürün gruplarından bir ürün alınmış olmalı.

Ürünün yukarıdaki şartların hepsine uymasına rağmen Oliz’de gözükmüyorsa destek@oliz.com.tr mail adresinden bize ulaşmanı rica ederiz.

Diğer markalardan aldığım beyaz eşya/diğer ürünlerimi de Oliz’e kaydedebilir miyim?

Oliz’de sadece Arçelik, Beko, Grundig ve Altus markalı ürünlerini görüntüleyebilirsin.

Hangi ürünlere ek garanti satın alabilirim?

Cihazlarım kısmına eklediğin ürünlerin için Oliz üzerinden ek garanti alabilirsin.

Cihazlarım kısmında şartları sağlamadığı için ekleyemediğim ürünlerim için nasıl ek garanti satın alabilirim?

Diğer ürünlerin için Arçelik çağrı merkezi, Arçelik yetkili satıcı ve servisleri ile iletişime geçebilirsin.

Ürünüme kaç yıllık ek garanti satın alabilirim?

Ürününün garanti başlangıç tarihine göre +2 yıl ya da +4 yıl ek garanti satın alabilirsin.

Oliz içerisinden ürünün için alabileceğin ek garanti süresi ve diğer detaylara ulaşabilirsin.

Ek garanti iade süresi nedir?

Fatura tarihi itibariyle 14 gün içinde Oliz içerisinden ek garanti iptal talebinde bulunabilirsin. Talebinin uygunluğu kontrol edildikten sonra mail adresiniz üzerinden bilgilendirme yapılacaktır.

Ek garantimi nasıl iptal edebilirim?

Fatura tarihi itibariyle 14 gün içinde Oliz içerisinden ek garanti iptal talebinde bulunabilirsin. Talebinin uygunluğu kontrol edildikten sonra mail adresin üzerinden bilgilendirme yapılacaktır.

Ek garantimi iptal ettim ne zaman iadesi yapılacak?

Mail adresine onay maili geldikten sonra bankaya bağlı olarak 7-10 iş günü arasında ücret iaden yapılacaktır.

Oliz Plus nedir?

Oliz üyelerine özel avantajların ve ayrıcalıkların sunulduğu fırsatlar dünyasıdır. Oliz üyesi olan herkes Oliz Plus üyeliği satın alabilir.

Oliz Plus’a nasıl üye olabilirim?

Oliz Plus üyesi olmak için Şimdi Plus'lı Ol butonuna tıklayarak üyelik sürecini başlatabilirsin. Adres bilgilerini girip, ödeme yöntemini seçerek, güvenli ödeme adımlarını tamamladıktan sonra anında Oliz Plus üyelik ayrıcalıklarından yararlanmaya başlayabilirsin.

Oliz Plus için ücret ödeyecek miyim?

Evet Oliz Plus üyeliğin için Oliz Plus sekmesinde yer alan ücret karşılığında üyeliğini gerçekleştirebilirsin.

Oliz Plus’ı nasıl iptal edebilirim?

Ödeme yaptıktan sonra 14 gün içinde, Oliz Plus kapsamında herhangi bir faydadan yararlanmadıysan üyeliğini iptal edebilirsin.

İnceleme yapıldıktan sonra iptal talebin onaylanacaktır.

Oliz Plus üyeliğim her ay/yıl yenilenecek mi?

Oliz Plus üyeliğini oluşturduğunda hesabın 12 ay boyunca Oliz Plus statüsünde kalır. Sen üyeliğini yenileyerek yeniden güvenli ödeme adımlarını tamamlamadan üyeliğin yenilenmez.

Oliz Plus için tek seferde tüm üyelik ücretini ödeyecek miyim?

Evet, 1 senelik ücret peşin olarak alınmaktadır. Dilersen kredi kartının taksit seçeneklerinden yararlanabilirsin.

Oliz Plus avantajları nelerdir?

Oliz Plus ayrıcalıklarını Plus’ı keşfet Sayfasından inceleyebilirsin.

%5 Arçelik ve Beko Ek İndirimi

%10 İndirimli Garanti Dışı Onarım

%5 İndirimli Cihaz Bakımı

%10 İndirimli Ek Garanti

%15 İndirimli Temizlik Ürünleri

Oliz nedir?

Oliz, Arçelik ve Beko mağazalarındaki alışverişlerinde, satış sonrası hizmetlerde, aynı zamanda ev ve yaşam konseptli seçkin markalarda ekstra indirim ve avantajlar sağlayan Arçelik Türkiye garantisi altında bir hizmet platformudur.

Oliz Arçelik grubuna mı ait?

Evet, Oliz bir Arçelik Türkiye oluşumudur.

Oliz uygulamasına üyelik için herhangi bir ücret ödeyecek miyim?

Hayır. Oliz’ i indirmek ve avantajlarından yararlanmak için herhangi bir ek ücret ödemene gerek yok. Oliz’ in ücretli hizmet ve ayrıcalıkları uygulama içinde ayrıca belirtilir.

Oliz’in yıllık aidat ücreti var mı?

Oliz aidat sistemi ile çalışan bir uygulama değildir.

Oliz’e üye olmak için Arçelik ya da Beko mağazalarından alışveriş yapmam şart mı?

Hayır. Arçelik & Beko mağazalarından alışveriş yapmadan da Oliz’ i indirip ayrıcalıklarından yararlanabilirsin.

Oliz’e nasıl kayıt olurum?

Oliz; App Store ve Google Play’ den iPhone, Android telefonlara ücretsiz olarak indirilebilir. Uygulamayı indirdikten sonra GSM numaranı ve diğer gerekli bilgileri girerek uygulamayı kullanabilirsin.

Oliz’i telefonuma nasıl indirebilirim?

Google Play ya da App Store’a girip arama bölümüne Oliz yazarak uygulamamızı telefonuna indirebilirsin.

AppStore/Google Play üyeliğim yok, Oliz’i nasıl indirebilirim?

Oliz’i indirmek için App Store veya Google Play üyeliğinin olması gereklidir. Üyelik işlemlerini App Store veya Google Play internet siteleri üzerinden gerçekleştirebilirsin.

Oliz hangi cihazlarda kullanılabilir?

Oliz’i tüm Android 6 ve İOS 14 ve üzeri işletim sistemli cep telefonlarında kullanabilirsin. Oliz bir mobil uygulama olduğundan bilgisayar, tablet gibi cihazlarda kullanılmamaktadır.

Bir telefon numarasıyla, birden fazla üyelik yapılabilir mi?

Hayır, bir telefon numarasıyla sadece tek bir üyelik oluşturabilirsin.

Oliz üyeliğimi benim dışımda kimse kullanabilir mi?

Oliz kişiye özel bir uygulamadır ve herkesin ihtiyacına göre ön plana çıkartılan avantajlar kişinin uygulama içerisindeki hareketlerine göre özelleştirilir. Bu yüzden tüm Oliz’lilere uygulamayı kendilerinin kullanmasını tavsiye ederiz.

Uygulama ile ilgili bir problemim/önerim olduğunda ne yapmalıyım?

Müşteri Hizmetlerimize 7/24 ulaşabilir, 0850 210 0 888’i arayıp 8’i tuşlayarak uygulama hakkında destek alabilirsin.

Oliz ile ilgili istek, önerileri ve şikayetlerimi nereye iletebilirim?

Bizimle destek@oliz.com.tr mail adresimiz aracılığıyla iletişime geçebilirsin.

Teknik arızayla karşılaştım. Kimden destek alabilirim?

Yaşadığın teknik sorunu, teknikdestek@oliz.com.tr mail adresimize ekran görüntüsüyle birlikte mail atabilirsin, ilgili ekibimiz en kısa sürede dönüş sağlayacaktır.

Oliz üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Hesabım ->Profil Bilgilerim menüsü altından Oliz üyeliğini iptal edebilirsin.

Oliz ile Arçelik indirimlerinden nasıl yararlanırım?

Arçelik mağazalarındaki alışverişlerinde uygulama içinden karekodu oluşturarak ya da altındaki şifreyi ödeme esnasında satış temsilcisine ileterek indirimden yararlanabilirsin.

Online alışverişlerde ise karekodun altındaki şifreyi ödeme adımındaki ‘’Oliz Kodu’’ alanına girerek indirimden faydalanabilirsin.

Oliz ile Beko indirimlerinden nasıl yararlanırım?

Beko mağazalarındaki alışverişlerinde, uygulama içinden karekodu oluşturarak ya da altındaki şifreyi ödeme esnasında satış temsilcisine ileterek indirimden yararlanabilirsin.

Online alışverişlerde ise karekodun altındaki şifreyi ödeme adımındaki ‘’Oliz Kodu’’ alanına girerek indirimden faydalanabilirsin.

Oliz ile seçili marka indirimlerinden nasıl yararlanırım?

İlgilendiğin kampanyanın detayına girdikten sonra kampanyaya katılıp görselindeki kodunu kopyalayabilir, kampanya şartlarına göre markanın web sitesinde ya da tanımlı mağazasında ödeme aşamasında kodu kullanarak indirimden faydalanabilirsin.

Oliz Plus nedir?

Oliz üyelerine özel avantajların ve ayrıcalıkların sunulduğu fırsatlar dünyasıdır. Oliz üyesi olan herkes Oliz Plus üyeliği satın alabilir.

Oliz Plus’a nasıl üye olabilirim?

Oliz Plus üyesi olmak için Şimdi Plus'lı Ol butonuna tıklayarak üyelik sürecini başlatabilirsin. Adres bilgilerini girip, ödeme yöntemini seçerek, güvenli ödeme adımlarını tamamladıktan sonra anında Oliz Plus üyelik ayrıcalıklarından yararlanmaya başlayabilirsin.

Oliz Plus için ücret ödeyecek miyim?

Evet Oliz Plus üyeliğin için Oliz Plus sekmesinde yer alan ücret karşılığında üyeliğini gerçekleştirebilirsin.

Oliz Plus’ı nasıl iptal edebilirim?

Ödeme yaptıktan sonra 14 gün içinde, Oliz Plus kapsamında herhangi bir faydadan yararlanmadıysan üyeliğini iptal edebilirsin.

İnceleme yapıldıktan sonra iptal talebin onaylanacaktır.

Oliz Plus üyeliğim her ay/yıl yenilenecek mi?

Oliz Plus üyeliğini oluşturduğunda hesabın 12 ay boyunca Oliz Plus statüsünde kalır. Sen üyeliğini yenileyerek yeniden güvenli ödeme adımlarını tamamlamadan üyeliğin yenilenmez.

Oliz Plus için tek seferde tüm üyelik ücretini ödeyecek miyim?

Evet, 1 senelik ücret peşin olarak alınmaktadır. Dilersen kredi kartının taksit seçeneklerinden yararlanabilirsin.

Oliz Plus avantajları nelerdir?

Oliz Plus ayrıcalıklarını Plus’ı keşfet Sayfasından inceleyebilirsin.

%5 Arçelik ve Beko Ek İndirimi

%10 İndirimli Garanti Dışı Onarım

%5 İndirimli Cihaz Bakımı

%10 İndirimli Ek Garanti

%15 İndirimli Temizlik Ürünleri

Daha önceden aldığım kampanya kodumu uygulamada nerede görebilirim?

İlgili kampanya sayfasından kampanyanın geçerlilik süresi boyunca kampanya koduna ulaşabilirsin.

Hangi markalarda Oliz ayrıcalıklarım var nasıl görebilirim?

Oliz uygulamasındaki ‘’Oliz’li Markalar’’ menüsü altına, ayrıcalık kullanabileceğin marka ve kategorileri görebilirsin.

Oliz karekod ne işe yarar?

Arçelik & Beko mağazalarından yaptığın alışverişlerde seçili kampanyalardaki indirimini kullanmak için sana özel indirim kodunu üretmeye yarar. Oluşturulan kodu ödeme esnasında satış temsilcisine ileterek ya da web sitelerinde ödeme adımında Oliz Kodu alanına girerek indiriminden yararlanabilirsin.

Kampanya kupon kodumun geçerlilik süresi ne kadar?

Oliz’li markaların kampanya detay sayfalarında, kampanyanın ve kupon kodunun geçerlilik tarihini görebilirsin.

Karekod tıkladım ancak herhangi bir kod/şifre oluşmadı, ne yapabilirim?

Karekodu yenile butonuna tıklayarak yeniden kod/şifre oluşturabilir, sorun çözülmezse teknikdestek@oliz.com.tr adresine ekran görüntüsüyle mail atabilirsin.

Aynı anda farklı kampanyalardan yararlanabilir miyim?

Evet. Uygulama içinden tüm Oliz’li Markalar için aynı anda kampanyalara katılabilirsin.

Uygulamadaki indirimler, Arçelik & Beko bayilerindeki indirimle birleştirilebilir mi?

Hayır, birleştirilememektedir.

Oliz’ den aldığım kampanya kodum geçersiz / kodu kullanamıyorum / kod hatalı ne yapmalıyım?

İlgili firmanın çağrı merkezi kanalları aracılığıyla aşağıdaki bilgileri paylaşmanı rica ederiz.

  • Kampanya adı nedir?
  • Oliz üzerinden aldığınız kampanya kodu nedir?
  • Aldığın hata nedir (örneğin; kod geçersiz hatası alıyorum)?
  • Mağazadaysan mağaza adı ve konumu nedir?

Kişisel verilerim ve kişisel verilerimin işlenmesine ilişkin detaylar nelerdir?

Kişisel verilerin işlenmesine ilişkin bilgilere Kişisel Verilerin Korunması kısmından ulaşabilirsin.

Kişisel bilgilerini gerekli güvenlik önlemlerini alarak saklıyoruz.

Bilgilerimi aldınız. Nerede kullanacaksınız?

Kişisel verilerini aydınlatma metninde belirtilen amaçlarla mevzuata uygun şekilde işleyip aktarıyoruz. Bu sırada gerekli tüm güvenlik önlemlerini alıyoruz.

Sözleşmelere nereden ulaşabilirim?

Kullanıcı sözleşmesine buradan ulaşabilirsin.

Aydınlatma metnine buradan erişebilirsin.

Cihazlarım kısmı ne işe yarıyor?

01.01.2023 sonrası aldığın, Oliz’e kayıtlı telefon numaran ile montajı yapılmış ve garantisi devam eden Arçelik, Beko, Grundig, Altus markalı ürünlerini ekleyebilir, ürünle ilgili temel bilgileri ve garanti süresini takip edebilirsin.

Hangi cihazlarımı ekleyebilirim?

01.01.2023 sonrası aldığın, Oliz’e kayıtlı telefon numaran ile montajı yapılmış ve garantisi devam eden Arçelik, Beko, Grundig, Altus markalı çamaşır makinesi, bulaşık makinesi, kurutma makinesi, derin dondurucu, buzdolabı, soğutucu, fırın, klima, kombi, ocak, ankastre ve televizyon ürün gruplarına ait cihazlarını Oliz’ e ekleyebilirsin.

Sahip olduğum ‘’X’’ ürünümü Oliz’e ekleyemiyorum ne yapmalıyım?

Sahip olduğun Arçelik, Beko, Grundig, Altus markalı ürünlerden herhangi birini Oliz’e ekleyebilmek için aşağıdaki şartları sağlamalısın;

  • Ürünün montajı sırasında kullandığın telefon numaran ile Oliz’e kayıtlı telefon numaran aynı olmalı.
  • 01.01.2023 tarihinden sonra satın aldığın ürünler ve garantisi devam eden ürünler olmalı.
  • Televizyon, çamaşır makinesi, bulaşık makinesi, kurutma makinesi, derin dondurucu, buzdolabı, soğutucu, fırın, klima, kombi, ocak ve ankastre ürün gruplarından bir ürün alınmış olmalı.

Ürünün yukarıdaki şartların hepsine uymasına rağmen Oliz’de gözükmüyorsa destek@oliz.com.tr mail adresinden bize ulaşmanı rica ederiz.

Diğer markalardan aldığım beyaz eşya/diğer ürünlerimi de Oliz’e kaydedebilir miyim?

Oliz’de sadece Arçelik, Beko, Grundig ve Altus markalı ürünlerini görüntüleyebilirsin.

Hangi ürünlere ek garanti satın alabilirim?

Cihazlarım kısmına eklediğin ürünlerin için Oliz üzerinden ek garanti alabilirsin.

Cihazlarım kısmında şartları sağlamadığı için ekleyemediğim ürünlerim için nasıl ek garanti satın alabilirim?

Diğer ürünlerin için Arçelik çağrı merkezi, Arçelik yetkili satıcı ve servisleri ile iletişime geçebilirsin.

Ürünüme kaç yıllık ek garanti satın alabilirim?

Ürününün garanti başlangıç tarihine göre +2 yıl ya da +4 yıl ek garanti satın alabilirsin.

Oliz içerisinden ürünün için alabileceğin ek garanti süresi ve diğer detaylara ulaşabilirsin.

Ek garanti iade süresi nedir?

Fatura tarihi itibariyle 14 gün içinde Oliz içerisinden ek garanti iptal talebinde bulunabilirsin. Talebinin uygunluğu kontrol edildikten sonra mail adresiniz üzerinden bilgilendirme yapılacaktır.

Ek garantimi nasıl iptal edebilirim?

Fatura tarihi itibariyle 14 gün içinde Oliz içerisinden ek garanti iptal talebinde bulunabilirsin. Talebinin uygunluğu kontrol edildikten sonra mail adresin üzerinden bilgilendirme yapılacaktır.

Ek garantimi iptal ettim ne zaman iadesi yapılacak?

Mail adresine onay maili geldikten sonra bankaya bağlı olarak 7-10 iş günü arasında ücret iaden yapılacaktır.